Aktualności

II sesja Rady Osiedla Wilda

Rada Osiedla Wilda
Napisane przez: Rada Osiedla Wilda

Serdecznie zapraszamy na II sesję Rady Osiedla Wilda w piątek, 21 czerwca 2024r. o godz. 17.30. Sesja odbędzie się w siedzibie Rady Osiedla – Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18, ul. I.Prądzyńskiego 53.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Komunikaty.
  4. Oświadczenia.
  5. Złożenie ślubowania przez radnych i wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. Treść ślubowania: „Ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojego Osiedla i jego mieszkańców”.
  6. Wybór komisji skrutacyjnej.
  7. Wybór Wiceprzewodniczących Rady.
  8. Wybór Przewodniczącego Zarządu.
  9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby zastępców Przewodniczącego Zarządu i pozostałych członków Zarządu.
  10. Wybór zastępców Przewodniczącego Zarządu i pozostałych członków Zarządu.
  11. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Zarządu do wydawania opinii i rozpatrywania spraw należących do kompetencji Rady.
  12. Projekt uchwały w sprawie regulaminu Rady.
  13. Projekt uchwały w sprawie ustalenia harmonogramu sesji Rady w 2024 roku.
  14. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Osiedla do komisji do spraw oceny i lustracji obiektów w ramach konkursu „Zielony Poznań”.
  15. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Osiedla na eksperta do opiniowania ofert składanych na realizację zadań publicznych w trybie wynikającym z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  16. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Osiedla jako kandydatów na członków komisji odbioru robót dotyczących obszaru Osiedla.
  17. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Osiedla do kontaktu z Policją i Strażą Miejską Miasta Poznania.
  18. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zmianę przeznaczenia środków celowych, naliczonych dla Osiedla, ujętych w planie finansowym Wydziału Oświaty na 2024 rok.
  19. Informacje z prac Zarządu pełniącego obowiązki po upływie kadencji Rady 2019-2024.
  20. Wolne głosy i wnioski
  21. Zamknięcie sesji.